piątek, 11 marca 2016

Czekolada, na zdrowie

Jakie przepisy lubię najbardziej? Takie z najmniejszą ilością składników ;)
Czasami przychodzi moment, że mam ochotę na coś słodkiego, coś czekoladowego i wtedy z pomocą przychodzą moje ulubione banany of kors, ale także kakao, awokado i odrobina mleczka kokosowego. Zdrowa alternatywa dla czekoladowych kupnych deserków! 

Chocolate avocado pudding
Czekoladowy krem z awokado

SKŁADNIKI:
1/2 awokado
2 banany
5-6 łyżek mleczka kokosowego
1 łyżka kakao
pistacje

WYKONANIE:
Wszystkie składnimy blendujemy na gładki krem.

8 komentarze:

  1. Kasia - zdjęcia są przepiękne. A ten krem łączy w sobie wszystkie moje ulubione smaki, tylko ostatnio nigdzie nie mogę znaleźć awokado w normalnej cenie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ się prezentuje pysznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. ten krem wygląda obłędnie! wgl wyszły Ci genialne zdjęcia, aż się pragnie takiej czekoladowej rozkoszy i na pewno zaserwuję ją sobie już jutro na śniadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz wyobraź sobie sytuacyjkę: biegałem rano, odpalam instagrama (bo przecież można się patrzeć w telefon) i widzę TO - pomyślałem sobie "o nieeee, pragnę". Z rana, to bardzo nieładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super przepis, jak nutella ;)

    OdpowiedzUsuń