środa, 13 stycznia 2016

Chia pudding

Mango jest dość.. specyficzne. Gdy po raz pierwszy je jadłam bardzo przeszkadzał mi ten charakterystyczny posmak, ale im dłużej się z nim zaznajamiam, tym moja miłość do niego jest większa. Dlatego nie zrażajcie się do tego owocu, bo warto dać mu drugą szansę, chociażby dla takiego śniadania ;)

Chia pudding mango-kokos
Coconut & mango chia pudding

SKŁADNIKI:
4 łyżki chia
1 szklanka mleka ryżowego
2/3 szklanki mleczka kokosowego + 2 łyżki
1 łyżeczka erytrolu/ksylitolu/syropu z agawy/cukru
1 mango
2 łyżki soku z cytryny
płatki migdałowe

WYKONANIE:
1. Nasiona chia zalewamy w słoiczku/misce mlekiem ryżowym i kokosowym, wstawiamy je do lodówki.
2. Po 15-20 minutach ponownie całość mieszamy, a następnie zostawiamy w lodówce na kilka godzin/całą noc.
3. Następnego dnia obieramy mango i blendujemy je z 2 łyżkami soku z cytryny i 2 łyżkami mleczka kokosowego.
4. Przekładamy mus z mango na pudding chia, dekorujemy płatkami migdałowymi.



***
Ja się zmieniam, a wraz ze mną blog. Na razie przyszła kolej na nagłówek, ale w głowie jeszcze inne pomysły - tylko czasu i umiejętności na razie brak ;)

17 komentarze:

  1. Można by rzec, że nie należy ufać ludziom, którzy nie szaleją za mango (droga koleżanka się nie obrazi - chyba wie, o co chodzi xd) <3
    Swoją drogą, przygotowałem standardową dawkę słodzącą, która może przyprawić o cukrzycę - piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, nie nie obrażem siem! :* polubię mango jak mi ciasto z nim upieczecie/zrobicie ;)
      pudding wygląda obłędnie i te zdjęcia są genialne! <3 a nagłówek to już wiesz, że mi się bardzo podoba :)

      Usuń
  2. Mango jest pyszne! :D
    Piękny nagłówek - jestem niezwykle ciekawa tych zmian :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zawsze mam problem z tym posmakiem "perfumowanego drewna". Ale uwielbiam mango, choć zazwyczaj trafię na takie nie do końca dojrzałe. Pudding prezentuje się znakomicie. :) I nagłówek bomba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kasia ten nagłówek jest genialny, strasznie mi się podoba *.*
    moje pierwsze wrażenie po mango też nie było dobre.. a teraz.. jak tylko je widzę to oczka się świecą :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nagłówek bardzo mi się podoba! Zmiany na lepsze, na pewno! :)
    Pudding chia mówisz? Jutro chyba zrobię, mam mleko ryzowo-kokosowe, bedzie idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jesli moge miec mala sugestie, wydaje mi sie ze poprawnie gramatycznie bedzie "as easy as"

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam mango, ale z chia chyba nigdy go nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku Kasiu jak tu łądnie *_*
    A to mango, które u mnie zostawiłaś po robieniu sushi,była najsłodsze i najsmaczniejsze jakie kiedykolwiek jadłam :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to się cieszę, że smakowało :*

      Usuń
  9. Super nagłówek!! Za mango nie przepadam.. (może polubię?) :P
    Ale chia i puddingi chia uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Twój ask jest niedostępny.. 😟
    Chciałam zapytać gdzie byłaś u fryzjera? Masz naprawdę ładnie ścięte włoski 😊 Jak się teraz czujesz w nowym "imidżu"? 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aa totalnie o nim zapomnialam, dezaktywowalam bo pytan nie dostawalam hah :D
      Bylam w 'La chatton' tuz przy rondzie rataje. Szczerze mowiac jestem baardzo zadowolona i z koloru, i ze sciecia, troche pewnosci siebie odzyskalam ;)
      I dziekuje!

      Usuń
  11. Nagłówek mi się podoba baaaardzo :)
    Sama robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :*
      Tak tak, sama, na stronce picmonkey.com :)

      Usuń