środa, 16 września 2015

Obiad w kilka minut

Szybki obiad, w sam raz na zabiegany dzień tygodnia.

Makaron ryżowy z warzywami i sezamem

SKŁADNIKI:
80-100 g makaronu ryżowego
3 marchewki
200 g pędów z bambusa
100 g selera naciowego
rukola
2 łyżki sezamu
1 łyżeczka oleju kokosowego

WYKONANIE:
Makaron ryżowy gotujemy wg instrukcji na opakowaniu. Marchewkę obieramy i kroimy w słupki, pędy z bambusa odsączamy z zalewy, seler naciowy myjemy i kroimy w cienki paski. Warzywa smażymy na oleju kokosowym (ew. dosalając wg upodobań). Całość podajemy z rukolą i posypujemy sezamem.

24 komentarze:

  1. podoba mi się ta propozycja! brzmi i wygląda baaaaardzo smacznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Haha, dziś właśnie planowałam podobny obiad, bo makaron ryżowy jest szybki w przygotowaniu, a mam niewiele czasu. Czy to do tego Wypasu wybieramy się w weekend?Dobrze, że zrobiłaś rekonesans :P nie mogę doczekać się soboty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mielismy sie wybrac ale.. W weekendy jest zamkniety :((
      Ale jest jeszcze 5 innych wege knajpek i już je troche obczailam - wygladaja tez mega spoko!

      Usuń
    2. Nieważne gdzie, byle były toalety :D
      Nie mogę się doczekać :*

      Usuń
  3. obiad bardzo my style (tylko gdzie kaszanka :/). dodatek rukoli dla mnie zupełnie nieoczywisty a naprawdę genialny- dzięki Kasia!
    hm, mam ogromne dylematy czy nękać Was swoją obecnością czy nie- chcę jak nie wiem co (i znów będę gryźć się z zazdrości!), a z drugiej strony życie ode mnie ostatnio sporo wymaga... jakie ciasto upieczesz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podłogi nam nie brak, więc jak coś to droga wolna ;)
      a jeśli chodzi o ciasta mam w planie waniliowy jagielnik na zimno i pieczony dyniowo-kokosowy tofurnik c:

      Usuń
  4. Azjatyckie smaki są ostatnio moim numerem jeden. Szybkie, aromatyczne i pyszne. :)
    Ale żałuję że nie będę z wami w ten weekend. Może Weronika mi coś przywiezie :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Super obiadek! Narobiłaś mi smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prostota najlepsza, takie szybkie dania w ciągu roku szkolnego/akademickiego czy po prostu pracując, bardzooo mile widziane :)
    weźmiesz mnie kiedyś do Wypasu i upieczesz mi ciasto, prawda? :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda bardzo apetycznie.
    I tylko taka mała uwaga techniczna, czy seler to nie jest 'on'? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak, 'ten' seler - tutaj umacnia się moje przekonanie, że dobrze, że wybrałam przedmioty ścisłe xd

      Usuń
  8. Uwielbiam ten makaron właśnie za szybkość jego przyrządzania :D
    Nie wierzę, że to już ten weekend! ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę wszystkim możliwości spróbowania Twoich wypieków! </3 Będę umierać ze smutku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kacha! Czekam mocno na zbliżający się mega-event, ale... rodzaj, rodzaj - to jest seler naciowy, a nie selera naciowa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ych to tak samo jak z pomarańczą - zawsze mam problem z rodzajem
      taki analfabeta ze mnie, upsy

      Usuń
  11. Świetna propozycja idealna dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kasiu już się nie mogę doczekać!!! Aż na krześle nie mogę usiedzieć z szczęścia :D I jeszcze Twoje pyszne ciach, który już drugi raz powalą mnie smakiem <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie idealny ;) W sam raz dla zabieganej licealistki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. No to poproszę o przesłanie kawałka tych wypieków ;* I wierzę, że jeszcze przed mikołajkami się spotkamy ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak, samotne konsumowanie to zdecydowanie nie to samo co dzielenie radości udanego (albo i nie :P) wypieku z bliskimi ^^


    http://worshipingmornings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń