piątek, 31 lipca 2015

Tropikalne smaki

Minimum składników, maksimum smaku.

Kokosowa kasza jaglana z musem mango i borówkami
Coconut millet with mango mousse and blueberries

SKŁADNIKI:
50 g kaszy jaglanej
1/2 szklanki wody
100 ml mleczka kokosowego
mango
borówki

WYKONANIE:
Kaszę jaglaną gotujemy na mleczku kokosowym i gdy zmięknie, zdejmujemy ją z gazu i blendujemy, dodając 1/2 szklanki wody. Mango obieramy i blendujemy miąższ na gładki mus. W słoiczku układamy warstwami kaszę jaglaną, borówki i mus z mango.

17 komentarze:

  1. Oh, a jak ładnie wygląda!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaasia, zachwycasz swoim minimalizmem kulinarnym i fotograficznym!
    może to i dziwne, ale curry to nigdy też nie jadłam, daj znać jak wyjdzie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolory zachwycają, a smak to dopiero musi być bomba!

    OdpowiedzUsuń
  4. A jak pięknie to wygląda! Cudowne kolory! No i smakowo też trafiłoby raczej w me gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Curry z mleczkiem kokosowym to must do! Najlepsze z najlepszych! <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda przepysznie, ciekawa jestem czy mleko ryżowe natumi może zostać użyte zamiast mleczka kokosowego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem Kasią, ale pewnie tak ;) Jednak warto byłoby dodać trochę wiórków kokosowych - koko aromat bardzo wskazany :)

      Usuń
  7. Mus z mango to po prostu niebo! Wygląda pysznie!
    little-mornings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kokos i mango to genialne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany rany, ostatnio, kiedy miałam mango zużyłam tylko połowę - resztę zaklepała moja mama, a potem umiejętnie doprowadziła je do stanu rozkładu, trzymając szczelnie zamknięte w woreczku przez kilka dni. A mogłabym zrobić z niego taki dobry mus jaglany :D Prezentuje się wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  10. wczoraj robiłam curry! <3 uwielbiam! i lubię też tak pyszne śniadania, jaglana w formie kremu jest boska! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzęsacz, cóż to za nazwa xD
    Za mango piątka, ale to właśnie z kokosem smakuje najlepiej <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Jpięknie podane! :) Czas odkurzyć mój słoiczek :)
    Curry rób koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie tropikalne smaki to ja lubię;)

    OdpowiedzUsuń