czwartek, 2 lipca 2015

Lodzia Poznań

Dzisiaj bez przepisu, ale za to z rekomendacją genialnego miejsca w Poznaniu.
Słyszeliście o lodziarni Lodzia? Jeśli nie, to koniecznie musicie nadrobić te zaległości ;)

Lodziarnia ta oferuje dwa rodzaje lodów: na patyku i w słoiczkach. Większą popularnością cieszą się te pierwsze, więc razem z moją przyjaciółką Misią wybrałyśmy właśnie wersję na patyku. Są 3 kroki do skomponowania własnego deseru. Najpierw trzeba wybrać smak lodów, następnie polewę, a na końcu posypkę. 

Moja kompozycja: sorbet z mango, polewa z gorzkiej czekolady, kuleczki czekoladowe i karmelizowany ryż preparowany.
Kompozycja Misi: lody jogurtowe z mango, polewa z mlecznej czekolady, mini bezy i karmelizowany ryż preparowany.


Lodziarnia znajduje się tuż przy Starym Rynku, na ulicy Wrocławskiej - jeśli będziecie w tych okolicach, musicie koniecznie odwiedzić to miejsce! :)

19 komentarze:

  1. Ale genialne! Nigdy nie słyszałam o takiej lodziarni ;) Fajnie by było, gdyby w Łodzi takie otworzyli.
    Twoja wersja wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe! Na pewno kiedyś odwiedzę to miejsce :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne miejsce! może kiedyś znajdę się w Poznaniu to z przyjemnością zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba pojadę do Poznania tylko po te lody!
    polarois.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba dla samych tych lodów pojadę do Poznania! ;o *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się tam w końcu wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezusiczku! Niech ktoś mi takie pod domem otworzy! Albo nie... zbankrutowałabym...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają niesamowicie :) w sam raz na potrzebę słodkości!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kojarzą mi się z Magnumami sprzedawanymi w takiej formie ;o Szkoda że nie wiedziałam o tym miejscu wcześniej - jak odwiedzałam siostrę w Poznaniu właśnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Rozumiem, że jak przyjadę do Poznania to mnie przenocujesz i pójdziemy na te lody? :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają super, szkoda że u mnie nie ma takiej lodziarni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo ja!!! cheat w poznaniu wyczówam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś mnie tam nie ciągnie :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam i kocham! To moje miejsce <3
    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjne miejsce to musi być. :) Zapisuję na liście miejsc do odwiedzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te lody są cudowne! Muszę odwiedzić tego typu miejsce! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. A u mnie same automaty z włoskimi, ech... Dobry pretekst, by zwiedzić Poznań :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Łooo! Powinni rozszerzyć swoją działalność, bo to byłby hit chyba w każdym mieście, a w moim Białymstoku na pewno (np ze względu na moje zamiłowanie do lodów xD).

    OdpowiedzUsuń
  19. Loty muszą być wyśmienite.Wyglądają obłędnie;)

    OdpowiedzUsuń