niedziela, 7 czerwca 2015

Wykorzystując truskawki

Sezon truskawkowy w pełni, więc trzeba wyrobiać normę i zjadać co najmniej kilogram dziennie ;)

Truskawkowo-bananowy shake jaglany
Strawberry-banana millet shake

SKŁADNIKI:
70 g kaszy jaglanej
1 duży banan
garść truskawek
3-4 łyżki wody
wiórki kokosowe

WYKONANIE:
Kaszę przepłukujemy gorącą wodą i gotujemy wg instrukcji na opakowaniu. Następnie studzimy ją i blendujemy z bananem, truskawkami i odrobiną wody. Przelewamy do szklanki i podajemy z wiórkami kokosowymi.

20 komentarze:

  1. Uwielbiam targi śniadaniowe - baw się dobrze !

    OdpowiedzUsuń
  2. Targ śniadaniowy? Brzmi super! Już się nie mogę doczekać relacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Popieram obie inicjatywy - i zjadanie truskawek w kilogramach, i targ śniadaniowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Smacznej niedzieli! :D Kilogram truskawek? Phi, jedno posiedzenie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Też będę się wybierała na ten targ! Ale jeszcze nie wiem kiedy haha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. A gdzie dokładnie jest ten targ?
    Gorzej, kiedy wszystkie truskawy się zjadło :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W soboty jest w Parku Kasprowicza, a w niedziele w Parku Wodziczki :)

      Usuń
  7. haha jestem za, minimum kilogram dziennie-wyzwanie zaakceptowane :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Od dawna marzy mi się targ śniadaniowy, czekam, aż będzie blisko mnie ;)
    Koktajle z kaszą jaglaną stoją ostatnio u mnie wysoko na podium ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie niestety nie ma imprez tego typu, więc czekam na Twoją relację :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ni to koktajl, ni jaglanka - podoba mi się :)
    Czekam na smakowitą fotorelację!

    OdpowiedzUsuń
  11. kilogram truskawek to teraz już codzienność dla nas, korzystajmy póki sezon :)
    czekam na relacje, na pewno pysznie było :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie dwa kilogramy to norma ;)
    Też muszę się w końcu wybrać na ten targ :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ooo, podobny koktajl pałaszowałam wczoraj :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Truskawkowe szaleństwo już chyba u każdego się rozpoczęło! :) Ja to nie nadążam ze zbieraniem tych małych, czerwonych owocków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Truskawki z bananem i kokosem to niebo w gębie. :)
    Czekam na fotorelację, bo takie targi są super. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekam na fotorelację! :)
    Ten szejk ma cudowny kolor...właśnie szukam sweterka o takim kolorze :D

    OdpowiedzUsuń