piątek, 12 czerwca 2015

Dopiero się uczę

Pieczenie tart opanowałam już w 100 %, kruche ciasto robię 'na czuja', nie musząc sięgać po proporcje. A że trzeba podnosić sobie poprzeczkę - tarta wegańska, bez jajek, bez masła, też się da. Jeszcze nieidealna, ale człowiek się na błędach uczy i myślę, że za którąś próbą pochwalę się idealnym przepisem.

Tymczasem taka mała próbka moich eksperymentów, co byście nie myśleli, że Was zaniedbuję ;)

Tarta na kokosowym spodzie z kremem czekoladowym (banany zbledowane z kakao),truskawkami i sezamem
Coconut tart with chocolate cream (bananas blended with cacao), strawberries and sesame

19 komentarze:

  1. Wstyd się przyznać, ale ja nigdy w życiu nie robiłam żadnej tarty (poza jednoporcjowymi na śniadanie). Kolejna rzecz do zrobienia w wakacje :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Już nie mogę się doczekać przepisu na to kokosowe, wegańskie cudo! :)
    Ja swoją pierwszą tartę w weekend będę piekła i trochę się stresuję. ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że do Poznania tak daleko! Fajna sprawa ten bieg :)
    A tarta wegańska to kolejny punkt na mojej liście "must do"!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne wydarzenie! z przyjemnością bym wzięła udział ;)
    tarta wygląda przepysznie, czekam na przepisy! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Elegancka jest ;) Jak kiedyś robiłem za megacukiernika, to też opanowywałem tartę wegańską i nawet bardzo się zdziwiłem, że jest sporo prostsza od z masłem - mniej roboty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny ten bieg! :D Może też się wybiorę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na dopracowany przepis, bo już wygląda mega smacznie :D
    Fajna sprawa z tym biegiem, zobaczę i może ja się w Warszawie zapisze :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tarta wegańska to rzeczywiście wyzwanie, nie wiem, czy podołałabym. Czekam na przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tarta wygląda ślicznie! Czekam na przepis :*


    zapraszam:
    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tarta wygląda jakby już była tą docelową nawet ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kruce robię często, ale zawsze wolę trzymać sie przepisu, a nóż o czymś zapomnę! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ta tarta nie wygląda, jakbyś się "dopiero uczyła" ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie masz ogromny talent, bo tarta profesjonalna!

    http://poranny-talerz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo, ja włąśnie wcinam bezglutenową wegańską tartę na migdałowym spodzie z budyniem i truskawkami ? :D Podmianka po kawałeczku ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oo brzmi bajecznie, chyba zrobię taką budyniową następnym razem! :)

      Usuń