wtorek, 12 maja 2015

Wymiana po raz drugi

Żeby nie było, że nie dotrzymuję obietnic - druga część zdjęć z wymiany belgijskiej, tym razem nie tylko moje, ale i autorstwa mojej przyjaciółki Patrycji :)

YPRES
 Stare miasto

Ratusz i sukiennice (w których mieści się muzeum In Flanders Fields)

I jeszcze raz wspomniane wyżej sukiennice

Widok z Menin Gate, czyli miejsca pamięci poległych w I WŚ (zdj. P.)

BRUKSELA
Ratusz (zdj. P.)

Dom króla, w którym obecnie znajduje się muzeum miejskie

Pasaż św. Huberta

ANTWERPIA
Ratusz

Przeuroczy sklep z czekoladkami

Katedra NMP

Katedra NMP vol. 2

Gdybym miała wybrać miasto, które najbardziej mi się spodobało.. miałabym poważnym problem. Chyba wskazałabym Gandawę, Brugię i Ypres, ale między nimi już nie potrafiłabym wyróżnić najlepszego. Każde zachwycało niesamowitą architekturą (chociażby ta katedra w Antwerpii - 123 metry!), a poza tym miało to 'coś', ten klimat :)

A na koniec - "fotograf" w akcji ;)

10 komentarze:

  1. Nigdy nie byłam w Belgii, ale po oglądnięciu Twoich zdjęć, mam ochotę spakować walizkę i wyruszyć tam choćby dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia z tej, jak i poprzedniej części są zachwycające :) (architektura o mamo <3) muszę odwiedzić Belgię!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcia! aż na chwilę myślami przeniosłam się w te miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widoki piękne :)
    Masz bardzo delikatną urodę, przez co jesteś niesamowicie fotogeniczna moim skromnym zdaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, nigdy nie pomyślałabym, że ktoś mi powie, że jestem fotogeniczna! ;)

      Usuń
  5. Jakie piękne budowle! Wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale tam ładnie! Architektura, ten sklepik ;)
    Udana wymiana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak pięknie *-*

    zapraszam: http://grapefruitjuicesour.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę! Miejsce przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta katedra jest zachwycająca *.*

    OdpowiedzUsuń