niedziela, 17 maja 2015

Śniadaniowe superfood

Kokosowa owsianka z czekoladowym puddingiem chia, bananem i nasionami słonecznika
Coconut oatmeal with chocolate chia pudding, banana and sunflower seeds

SKŁADNIKI:
40 g płatków owsianych
1/2 szklanki mleczka kokosowego
1/2 szklanki wody
2 łyżeczki cukru
2,5 łyżki nasion chia
3/4 szklanki mleka owsianego
1 łyżeczka kakao
banan
nasiona słonecznika

WYKONANIE:
Nasiona chia zalewamy mlekiem owsianym i wstawiamy na noc do lodówki. Następnego dnia blendujemy je z kakao i łyżeczką cukru. Owsiankę gotujemy na mleczku kokosowym i wodzie, razem z łyżeczką cukru (lub oczywiście innym słodzidłem). Przelewamy ją do miseczki, wierzch polewamy puddingiem chia i dekorujemy bananem oraz nasionami słonecznika.

24 komentarze:

  1. Jaka delikatna ta owsianka! :)
    Serio, 15 listopada wiosenny koncert? I jeszcze może pod gołym niebem ;o?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście nie, ale i tak oddałam bilet (bo była możliwość zwrotu) - no bo jakoś taki niesmak po tej decyzji jest i chyba nie potrafiłabym się w pełni cieszyć z tego koncertu xd

      Usuń
  2. Piękna owsianeczka i te konwalie ♥ znam niestety ten ból.

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna ta owsianka :) ślicznie podana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to koncertowa klapa... Jeszcze niejeden przed Tobą :D
    A to śniadanie uświadomiło, jak brakuje tu Twoich miseczek pełnych delikatności <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Taak, wszystkie nazwy zawsze pozajmowane...
    Nie mam nic przeciwko takim pysznościom - śniadaniowiec czy nie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciałabym wreszcie spróbować owsianki na mleczku kokosowym, musi smakować wybitnie dobrze ;)
    Hahaha mnie ciagle wstyd za nazwę w mailu "agunia7896"... bo nie rozumiem o co chodziło z tymi cyframi :P ale im śmieszniej tym łatwiej zapamiętać :D

    OdpowiedzUsuń
  7. takie superfood to z chęcią serwowałabym sobie codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaale zdjęcie przepiękne!
    a koncert.. hm, chyba też oddałabym bilety- do listopada zdążyłabym je zgubić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wprosiłabym się na miseczkę takiej owsianki ;-).

    OdpowiedzUsuń
  10. A propos nick'ów - ileż się naszukałem na instagramie Ciebie, bo chyba nazwę zmieniłaś mi się wydaje o.O
    Zdjęcie number łan tak mi do gustu przypada, że och.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale w końcu Ci się udało :D
      aa i dzięki za przypomnienie, muszę zaktualizować ikonkę na blogu!

      Usuń
  11. wow, no to porządnie go przesunęli! aż taki okres czasu... będzie na pewno wiosennie :D
    cudowne zdjęcie, cudowne śniadanie - zachwycam się! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj takie superfood to ja lubię. ;)
    to się nazywa niewielka zmiana terminu. ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie perfekcyjne comfort food, takie na wypasie ♥
    haha, tytuł bardzo adekwatny do miesiąca :D

    http://poranny-talerz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Pysznie! Ujął mnie ten czekoladowy pudding ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nasiona chia w takiej wersji- bajka <3

    http://grapefruitjuicesour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, świetny pomysł na owsiankę. ^_^ Kiedyś muszę wypróbować, ale narazie mam stracha przed tymi nasionkami - drogie, a nie mam pewności, czy mi zasmakują. :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeszcze nie robiłam wersji czekoladowej tego puddingu - do wypróbowania. Całość wygląda świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń